Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за Алфа 166 2,4 Multijet 175ks.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И аз не мога да разбера що селеспийда не е автоматик, като може да се кара като пълен такъв. Бил роботизирана механична кутия .. ок .. аз разлика не права щом го нема първия педал и щом колата си ги включва сама скоростите .. селеспийд, типтроник, не знам си кво още - едно и също е - автоматик, само че изработен по различни начини.
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

    Comment


    • #17
      Единственото различно е поддръжката и това, че селеспийда предлага по-добро предаване на мощността и по-малко загуби от по-старите версии на хидро автоматите, но пък има и по-различни проблеми.
      Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
        Единственото различно е поддръжката и това, че селеспийда предлага по-добро предаване на мощността и по-малко загуби от по-старите версии на хидро автоматите, но пък има и по-различни проблеми.
        +1 селето дава повечето от предимствата на ръчната и на автоматичната кутия т.е. караш автомат с по-нисък разход
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
          И аз не мога да разбера що селеспийда не е автоматик, като може да се кара като пълен такъв. Бил роботизирана механична кутия .. ок .. аз разлика не права щом го нема първия педал и щом колата си ги включва сама скоростите .. селеспийд, типтроник, не знам си кво още - едно и също е - автоматик, само че изработен по различни начини.
          И кво като го нема педала,нали има съединител и хидравличен клапан,който го натиска.Селето е доста далеч от автомата и като конструкция и като поведение,тва че има сити режим не го прави автомат.................
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от borvass Покажи съобщение
            Че от кога американеца е мерило за нещо!? То и чувал да сложиш на автомат се тая ама това друга тема.... карал съм и двете и ръчката ме кефи определено повече, но зависи каква натура си
            И аз съм за ръчката, но ако всички бяха еднакви нямаше да е интересно.
            166 2.4JTD-00г.

            Comment


            • #21
              Нали ми протече една тръбичка за нафтата, но трябваше да прибягам до едно село на близо и карах леко, без да вдигам оборотите много над 2000, по всички ограничения - оказа се че можело да падне и под 4.4 на компютър...
              /часът не е верен, някъде след обед е/
              Attached Files
              AR 166 2,4 jtdm
              NT II 2,7 tdi
              Peugeot 206 1,1
              AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

              Comment


              • #22
                Вие тия дизели трябва да ги накарате да започнат да произвеждат гориво вече Аз успях да докарам веднъж за майтап 5.2 по борд на моя шестак. Нулиране на копитото и спускане по инерция до бояна
                Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                Comment


                • #23
                  Тоя борд компютър е най-доброто средство за ограничаване на скоростта... Виждам как пада разхода като карам по ограниченията, ама пада не - направо се срива...

                  Верно, показанията на борда доста ми се различават от показанията на колонката, ама това 3,6 е някъде към 4,2 - 4,6
                  Не е важно дали всеки ден ще караш така спокойно и ефкетивно-икономично, важното е че колата го може.
                  AR 166 2,4 jtdm
                  NT II 2,7 tdi
                  Peugeot 206 1,1
                  AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                  Comment


                  • #24
                    За дизела това важи с пълна сила. При мен обаче е важно основно да карам равномерно. Дали ще карам със 90 или със 110 разходът извънградско все си е около 10-11.
                    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                      Тоя борд компютър е най-доброто средство за ограничаване на скоростта... Виждам как пада разхода като карам по ограниченията, ама пада не - направо се срива...

                      Верно, показанията на борда доста ми се различават от показанията на колонката, ама това 3,6 е някъде към 4,2 - 4,6
                      Не е важно дали всеки ден ще караш така спокойно и ефкетивно-икономично, важното е че колата го може.
                      Нали знаеш, че ICS - ът наистина има такава функция за ограничаване на скоростта. Задаваш му дадена максимална скорост и когато я достигнеш, започва да издава графичен и звуков сигнал.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Знам да, ама мен показанията на разхода ми действат по-ограничаващо...
                        AR 166 2,4 jtdm
                        NT II 2,7 tdi
                        Peugeot 206 1,1
                        AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                          Вие тия дизели трябва да ги накарате да започнат да произвеждат гориво вече Аз успях да докарам веднъж за майтап 5.2 по борд на моя шестак. Нулиране на копитото и спускане по инерция до бояна
                          Жалко че на едно спускане не снимах разход 1.9, постигнат по същия начин... Като почнете да качвате снимки на тоя сбъркан ICS...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            Жалко че на едно спускане не снимах разход 1.9, постигнат по същия начин... Като почнете да качвате снимки на тоя сбъркан ICS...
                            При мен не е просто спускане, а 20 км от едно село до Варна. На другия ден реших да видя дали мога да го постигна на дълъг път и стигнах за 360 км. до 4.1/100 по ICS или на колонка ще е някъде 4.7 - 5.5 максимум. И то без да се мъча особено, просто спазвах всички ограничения, ама съвсем всички. Ясно ви е, че автомата няма инерция/свободен ход и кой знае няма какво да се фантазира по пестене на гориво...
                            Обикновено разликата ми е 0.6 ics/реален разход, но то си зависи и кой колега е настройвал колонката...
                            AR 166 2,4 jtdm
                            NT II 2,7 tdi
                            Peugeot 206 1,1
                            AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                            Comment


                            • #29
                              Сега като ми остана малко време да посмятам, ще ви кажа и как се отразява такъв тип каране върху бюджета.

                              Вечерта в събота заредих за 55 лева дизел по 2.65лв./литър защото ми светна лампата. Неделя не съм карал, понеделник сутрин отидох до Търново и вечерта се върнах. Малко преди Търговище показваше 4.1/100 разход и 360 км. на километража. От там до Варна са приблизително 100 км. Беше късно вечер и като стигнах не съм гледал какво е показвал трип компютъра, но лампата светна десетина километра преди Варна. На другата сутрин си сглобявах ics и се е нулирало показанието, но излиза, че съм минал приблизително 460 км., с 21 литра дизел, което е около 4.5/100 ... И да греша в сметките заради лампата на горивото, която не е съвсем точен показател, то ще е от съвсем малък порядък....
                              Цялата работа е, че събота и неделя не открих къде да си купя маркуча за нафтата който ми се цепна и карах на минимални обороти от страх да не протече пак, че едвам го закърпих със скоби и скоч.

                              Така че, драги почитатели на алфа 166 - тоя прекрасен мотор 2,4 20V е способен на чудеса...
                              Едва ли пак така ще го карам някога - чак толкова щадящо, но си е хубаво да знаем, че ако ни потрябва такава икономия - може да се постигне...
                              AR 166 2,4 jtdm
                              NT II 2,7 tdi
                              Peugeot 206 1,1
                              AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                                Сега като ми остана малко време да посмятам, ще ви кажа и как се отразява такъв тип каране върху бюджета.

                                Вечерта в събота заредих за 55 лева дизел по 2.65лв./литър защото ми светна лампата. Неделя не съм карал, понеделник сутрин отидох до Търново и вечерта се върнах. Малко преди Търговище показваше 4.1/100 разход и 360 км. на километража. От там до Варна са приблизително 100 км. Беше късно вечер и като стигнах не съм гледал какво е показвал трип компютъра, но лампата светна десетина километра преди Варна. На другата сутрин си сглобявах ics и се е нулирало показанието, но излиза, че съм минал приблизително 460 км., с 21 литра дизел, което е около 4.5/100 ... И да греша в сметките заради лампата на горивото, която не е съвсем точен показател, то ще е от съвсем малък порядък....
                                Цялата работа е, че събота и неделя не открих къде да си купя маркуча за нафтата който ми се цепна и карах на минимални обороти от страх да не протече пак, че едвам го закърпих със скоби и скоч.

                                Така че, драги почитатели на алфа 166 - тоя прекрасен мотор 2,4 20V е способен на чудеса...
                                Едва ли пак така ще го карам някога - чак толкова щадящо, но си е хубаво да знаем, че ако ни потрябва такава икономия - може да се постигне...
                                Страхотно е да знаеш, че двигателя знае и 2 и 200.
                                1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
                                2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
                                1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X